ہمارے بارے میں

Share On:

ایچ بی ایس نیوز پاکستان کا پہلا نجی انٹرنیٹ نیوز چینل ہے جو سندھ پاکستان کے تمام بڑے شہروں: سانگھڑ ، نواب شاہ ، حیدرآباد ، میرپورخاص ، ٹھٹھہ ، ​​دادو ، لاڑکانہ ، نوشہروفیروز ، سکھر ، گھوٹکی ، خیرپور میرس اور عمرکوٹ سے خبریں فراہم کرتا ہے۔

اخلاقی اور ذمہ دارانہ انداز میں غیرجانبدارانہ رپورٹنگ کے فلسفے پر یقین رکھتے ہوئے ، ایچ بی ایس نیوز نے گذشتہ برسوں میں کسی سیاسی وابستگی / پوشیدہ ایجنڈے کے ساتھ مستند خبروں اور غیرجانبدارانہ موجودہ معاملات کی تبصرے سامنے لایا ہے۔ تکنیکی طور پر جدید ترین انفراسٹرکچر کے ساتھ صحافت کے کچھ بڑے ناموں میں ، ایچ بی ایس نیوز کے پاس وفاقی اور صوبائی دارالحکومتوں میں آرٹ اسٹوڈیوز اور لنک اپ کی سہولیات رکھنے والے ملک کے اندر اور پاکستان سے باہر دونوں نامہ نگاروں کا ایک وسیع نیٹ ورک موجود ہے جہاں ایچ بی ایس نیوز پروفیشنل اور تجربہ کار ٹیم چوبیس گھنٹے درست انداز میں معلومات کے بروقت ٹیلی کاسٹ کو یقینی بناتی ہے۔

ایچ بی ایس نیوز کے بلیٹن ، متنازعہ سیاسی ٹاک شوز اور کھیلوں ، سماجی امور اور انفوٹینمنٹ سمیت وسیع پیمانے پر پروگراموں نے اسے پاکستان کے اعلی درجے کی خبروں اور موجودہ امور کے چینلز میں شامل کرنے کے قابل بنا دیا ہے۔

ایسا ہی ہوتا ہے کہ ایچ بی ایس نیوز صحافت کے جدید اقدامات پر کام کرنے والا ایک اہم چینل ہے جس میں اس کے ایچ بی ایس نیوز(www.hbsnews.tv) شہری صحافت کے پلیٹ فارم کے ذریعے صارف پیدا کردہ مواد شامل ہوتا ہے جو عام آدمی کو انوکھی خبروں اور مشمولات کے ساتھ اشتراک کرنے میں فعال حصہ لینے کے قابل بناتا ہے۔ دنیا ایک ہی وقت میں ، موبائل فونز پر ‘بریکنگ نیوز الرٹس’ کی شکل میں ٹکنالوجی کا ابلاغ ، ایچ بی ایس نیوز کے اہم اقدامات میں سے ایک ہے تاکہ جدید ترین واقعات کو انتہائی آسان ، موثر اور بروقت انداز میں تازہ ترین رکھیں۔ . کئی برسوں کے دوران ، ایچ بی ایس نیوز کی ذمہ دار ، درست اور فوری رپورٹنگ نے اسے پاکستانی عوام کی آواز بنایا ہے اور اسے ایک قابل ذمہ دار میڈیا ادارہ کی حیثیت سے اپنی قابل اعتماد اعتبار میں اضافہ کرنے کے لئے اس کو زبردست پزیرائی ملی ہے اور بے حد قومی اور بین الاقوامی اعزازات دیئے گئے ہیں۔

ایچ بی ایس نیوز نے اپنے ناظرین کے لئے وسیع پیمانے پر تعریف کی جانے والی خبروں اور پروگراموں کے ذریعے وسیع تر ، ہوشیار ، غیرجانبدارانہ خبروں اور آزاد جائزوں کو لانا جاری رکھنے کی کوشش کی ہے۔

HBS نیوز دیکھتے رہیں!